A PORSCHE ELTÜNTETTE A JÉZUS SZOBROT A REKLÁMFILMJÉBŐL |
Annak ellenére, hogy a Jézus szobor mérete hatalmas, a nézők mégsem láthatták a Porsche reklámfilmjének eredeti verziójában, mivel a szobor el volt távolítva digitálisan.
A luxusautó-márkát jogos kritika érte egy két és fél perces hirdetés miatt, ami a Porsche 911 sportautó 60-ik évfordulóját kívánt megünnepelni, és amit Portugáliában, Lisszabonban forgattak, a Tajo folyó partján, ahol megtalálható a Krisztus király szobor. A 82 méter magas talapzaton álló, 28 méteres szobrot, amely Jézust kitárt karokkal ábrázolja, nehéz lenne szem elől téveszteni. A szerkesztést egy twitter felhasználó szúrta ki.
A CBN Faithwire-nek adott nyilatkozatában, a Porsche képviselője elnézést kért és közölte, hogy a videót a Porsche AG készítette Németországban. A cég kifejezte sajnálatát a sokat kritizált szerkesztés miatt. A Porsche a következőt nyilatkozta,
"nagyon sajnáljuk és teljesen megértjük milyen fájdalmat okozott. A videót töröltük."
A képviselő nem adott semmilyen magyarázatot arra, hogy miért távolították el a Jézus szobrot a hirdetés eredeti verziójából. A német autómárka feltöltötte a hirdetés új változatát a Youtube csatornájára nem sokkal később. Az új videóban már szerepel a Jézus szobor is (00:44-nél), nem csak az üres talapzat, mint ahogy az első verzióban látható volt.
A következő videó a hirdetés módosított változata, ahol a videó alatt az alábbi szöveggel utalt a Porsche az előzményekre: 'Üzenet a közösségünknek: a 911 S/T indítófilm egy korábban feltöltött változatában eltávolítottak egy tereptárgyat. Ez hiba volt, ezért elnézést kérünk az okozott sértésért. Nagyra értékeljük a videóhoz fűzött megjegyzéseiteket' - ahol a tereptárgy (landmark) elnevezés használata mintha tompítani szeretné a történtek jelentőségét, véletlen sem kiejtve a 'Jézus' szót.
Ezt is ajánljuk
Allen Parr óva int a választási eredményekkel "Ma reggel egy szívemben érzett isteni üzenettel ébredtem, amit Isten népével szeretnék megosztani" – mondta Parr. |